I Oslo...

Flygresan gick bra och väldigt fort. Hade lock för öronen hela resan men nu har det släppt.

                                                                                                

Morgondagen går i minnenas tecken. På förmiddagen ska jag träffa Edel och Camilla. 2 tjejer jag gick på Högstadiet med och inte sett på 20-21 år!
Sen på kvällen ska jag först träffa mitt gäng från Gymnasiet på vorspiel innan vi åker till återföräningsfesten med resten av gymansiet. Det var 20 år sen sist vi hade en "Russefest" :)

Nu måste jag sova så jag orkar med min minisemester ;)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hoppas du har haft en trevlig helg!!!

2009-09-20 @ 22:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0