Solig helg!

Mycket sol och bad har det varit för barnen i helgen. Själv har jag nästan lidigt på uteplasten. Men poolen var ju där ute så jag fick pent sitta kvar ;)
Har läst 2 däckare och svettats under parasollen. Måste hitta en skön badplats för barnen och mej i sommar för baksidan är redan för varm.

2 söta sommarbarn:



Janne fiskade hela lördagen men snälla Susanne köpte med en parasoll hem till oss från Ikea så jag kunde fylla poolen till småbarnen. Ville inte att de skulle sitta mitt i den heta solen och bada. Sen stannade hon och Pontus hela eftermiddagen och kvällen. Så mysigt med vuxet sällskap :)

Idag cyklade Janne iväg med Elliot till hans fotbollsträning. Jag fick sova till kl 9.30 och när jag kom ner för trappen stod min frukost klar på bordet :) Idun hade gjort en  egenritad bok till mej och Nina fixat frukost. Under dagen har Sandra och Nina städat,  jag har fått en jättefin ros och en blomkruka som jag önskade mej och Elliot har gjort en jättefin teckning. En härlig morsdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0