Klämdagar = ledigt från jobbet :D

Idag har jag och barnen ätit en långfrukost och bara tagit det lungt på morgonen. Efter frukosten tog vi bussen till centrum. Var en tur inom biblioteket, klädesaffären och Ica. Nu på eftermiddagen har jag gjort ett kort och börjat minska på tvätthögen. 2 överfyllda tvättkorgar ska tömmas igen...

Bilder från frukosten:

Prinsessan Idun poserar


Spillevinken Elliot

Biblioteksböckerna vi kom hem med:

Barnas val


Mitt val. Jag gillar nordisk mytologi :)

Just nu i vårt hem:

Klänningen köpte Nina idag, somrig och fin.


Fotbollströjan kom Janne hem med idag. Snart ser vår son ut som en liten mini-Janne ;)

Det luktar ljuvligt i vårt hem. Janne min egen superkock, har något gott på G. Han lagar fantastisk mat. Ett arv från hans pappa och mamma som en gång i tiden ägde Väringegården har ute på ön.

Go´kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0