Hemma med prickig son.

Elliot blev helt plötsligt prickig över hela kroppen i helgen. Han har varit väldigt täppt på morgonen ganska länge men i morse var han helt svullen och rödflammig på det. Vi har stannat hemma idag och avvaktat. Just nu har svullnaden gått ner men han är ff väldigt täppt och prickig. Vi fick läkartid ikväll för att kolla upp honom. Jag börjar fundera på  pollenallergi. Även jag känner av pollenmängden i år. Det svider i ögonen hela tiden och det gör ont att blinka.

Har börjat sanera huset från pollen. Jisses vad fort det lägger sig på karmar och hyllor. Vattnet var gulrött när jag var klart med övervåningen. Tonåringarnas rum har jag dock inte rört. Det får dom göra ikväll så jag kan fortsätta med undervåningen. Förstår inte hur folk kan bo i jättestora hus och hålla dom rena...elller jo det kallas väl hemhjälp ;) Här tar det bara två dagar innan bombnedslaget är tillbaka *suck*

Elliot började på fotbollskola i söndags. Han hade varit så entusiastisk och glad. Han hade dock sett ut som ett flygplan när han tacklade och närkamper var inte hans grej. På söndag ska jag också med och titta :)

Nä nu ska jag börja lite i vardagsrummet innan det är dags att laga middag. Idag serveras det chili con carne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0