En liten enkät...

 1. Hur gammal är du om fem år?
Svar: 44 år

2. Vem var den sista du träffade ?
Svar: Förutom familjen när jag kom hem...barnen på mitt jobb

3. Hur lång är du ?
Svar: 160cm

4.Vilken var den senaste filmen du såg?
Svar: Love in Manhatten...tror jag den hette. Sorglig film.

5.Vem ringde du senast?
Svar: Till Malin men hon hade mobilsvararen på...

6.Hur löd ditt senaste sms? Och till vem?
Svar: Japp, han är bjuden. Det går bra :)

7.Vad är helgens planer?
Svar: Städa innan Vigdis kommer, Elliot på kalas, grilla och på kvällen titta på Grand Prix. Söndag morgon - Elliot fotboll, sen åker vi i samlad trupp till Engelbreckts Torg och 17 mai firande :)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Svar: sms

9. Är dina föräldrar gifta och skilda?
Svar: Nej

10.När såg du senast din mamma. ?
Svar: I mars

11.Vilken ögonfärg har du ?
Svar: Brun, gul, grön...

12.När vaknade du i dag?
Svar: 7.10 när Elliot kom in och frpgade om han fick titta på Cartoo?

13. Har du någonsin hittat en katt?
Svar: Ja

14. Vilken är din favoritplats?
Svar: framför mitt pysselbord

15 . Vilken plats föredrar du minst?
Svar: Förlossningssalen...*ryser*


16. Var tror du att du befinner dig om tio år ?
Svar: hmm... då har jag en 25 åring, 24 åring, 15 åring och en 14 åring... ingen aning men det känns som att jag kan ha lite mera tid för mina egna intressen :)

17. Vad skrämde dig mest som barn ?
Svar: att ryssen skulle komma och ta oss... hade många mardrömmar om krig.

18. Vem fick dig att skratta senast?
Svar: Mina barn.

19. Är du för för ung för att äga vinylskivor?
Svar: Nej men vi har inga kvar...

20. Har du en bärbar eller stationär ?
Svar: bärbar


21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Svar: alltid t-shirt och på vintern raggsockor :)

22. Hur många kuddar har du i sängen ?
Svar:  1

23. Hur många landskap har du bott i ?
Svar: Ett här i Sverige.


24. Har du spytt på någon?
Svar: Nej inte vad jag minns iaf.


25. Föredrar du skor , strumpor eller barfota?
Svar: Skor!

26. Är du social ?
Svar: Ja

27.Vilken är din favoritglass?
Svar: Ben and Jerry *mums*

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Svar: åka på solsemester med hela familjen, besöka våra kompisar i England, köpa en norsk bunad (folkdräkt) och betala av lån på huset.

29. Tycker du om kinamat?
Svar: Ja men jag har inte ätit kinamat på flera år.

30.Tycker du om kaffe?
Svar: JA!

31. Vad dricker du till frukost?
Svar: mjölk och kaffe.

32. Sover du på någon särskild sida?
Svar: rygg eller på höger sida.

33. Kan du spela poker?
Svar: Nix!

34. Är du en beroendemänniska ?
Svar: Jo...

35. Känner du någon med samma födelsedag som du?
Svar: Ja ett barn jag hade på jobbet för 8 år sen :)

36. Vill du ha barn?
Svar: Har fått min beskärda del, 4 fantastiska :) 

37. Kan du fler språk än svenska?
Svar: Norska, engelska och några ord på tyska.

38. Har du någonsin åkt ambulans?
Svar: Nej bara åkt efter 1 gång när Nina var 2 veckor gammal.

39. Föredrar du havet eller en pool?
Svar: Havet!

40.Vad spenderar du helst pengar på?
Svar: Barnen.

41. Äger du dyra smycken ?
Svar: Nej men värdefulla för mej.

42. Har du någon testat narkotika.
Svar: Kan jag stolt och ärligt svara NEJ på.

43. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Svar: Räkmacka med ägg, räkor och tomat...*mums*

44.Vem är den roligaste människa du känner?
Svar: Beror ju på humör ...

45. Välj ett ärr på din kropp?
Svar: Har några på vänstersida. Dom fick jag i en cykelkrock första dagen på sommarlovet i 8:an. Kunde gått riktigt illa! 

46. Vad har du för ringsignal på din modil ?
Svar: Empty room

47. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten ?
Svar: Ja några stycken. Däribland min första bunad och dopsklänningen :)

48.När togs din profilbild?
Svar: 2007

50. Kan du byta olja på bilen?
Svar: Nej, men jag vet hur man kollar den.

51.Har du fått fortkörningsböter?
Svar: Nej, har inget körkort.

52. Vilken var den senaste boken du läste?
Svar: 7 årskrisen

53. Läser du dagstidningar?
Svar: varannan dag, på nätet.

54. Prenumerarar du på någon veckotidning?
Svar: Nej

55. Dansar du i bilen?
Svar: Nej. Har 2 åksjuka barn med så jag lyssnar efter tecken...


56. Vilken radiokanal lyssanade du på senast?
Svar: ingen aning...var nog 3 veckor sen jag lyssnade på radion.

57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Svar: intervjun med ett barn på jobbet.

58. När var du i kyrkan senast?
Svar: Tror det var när Idun döptes...

59.Vilka personer utmanar du?
Svar: Alla som vill...


Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0