Sol, cykelpremiär och vår i luften...

ja så har veckan sett ut till och från. Idag är det mulet men iaf lite vårligt ute :)

Elliot och Idun har haft cykelpremiär men det är nästan för mycket grus på vägarna för att dom kan cykla. Vi har också köpt joggingskor och det var som att släppa ut korna till grönbetet på våren *ler*

Nina valde ballerinaskor, Idun svarta med glitter och Elliot blåa springskor.

Sandra har ju redan sina 2 favoriter, svarta Converse och rödprickiga Levis.

De har köpte vi till Idun i England:

Iduns favoriter.

Elliots nya vårbyxor kom i tisdags och än så länge har dom hållit måttet:

Nanoo of Sweden heter märket och de ska vara vatten- och vindtäta och
andas... Då behöver han inte ha galonbyxor på sig och det tycker jag suveränt för han blir så svettig.
Har provat fleecefodrade galonbyxor och han är som en vattenpöl efter några timmar.

Själv längtar jag efter att få använda mitt Englandsköp:


Ha en skön söndag!


Kommentarer
Postat av: Annika

Åh, vilka fina vårgrejer!! Nu blev jag sugen på att shoppa själv. =)

2009-03-23 @ 11:29:36
URL: http://lydellan.blogg.se/
Postat av: Morgana

Ååh väskan är underbar:-)

För att inte tala om ballerinaskorna som Nina valt. Var är de köpta? :-)

2009-03-26 @ 20:52:17
Postat av: Anne Lene

Skorna köpte vi på på Euroskor här ute på ön men de finns kanske på andra ställen också :)

www.eurosko.se



Ja väskan blev jag helkär i S

2009-03-27 @ 20:46:31
URL: http://fyrklovret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0