Nya stämplade kort


Detta kortet är till en mycket god vän.


Stämpeln är från Magnolia och det mönstrade pappret från Panduro.
Stämpelmotivet är målad med ProMarkers pennor.


Nygifta paret kommer från Magnolia och motivet är målad med ProMarkers.
Jättesvårt att få till den svarta färgen. Hoppas det ser lite bättre ut när färgen har torkat.
Diesen kommer från QK och är min nya favorit. Fick dom i present av Vigdis :)
Spetsen, pärlorna och blommorna kommer från Papirloftet och det mönstrade
pappret från Panduro.


En annan variant på stämpeln från Papirloftet. Bandet, pappret, bradsen
och spetsen fick jag i  födelsedagspresent av släkten :)


Kommentarer
Postat av: Anitha

Åååh, så fina! :-)



Såg du förresten att jag hade svarat på din kommentar i min blogg?



Njut av det nystädade huset, själv ska jag njuta av mitt hyggligt nystädade sovrum och glatt ignorera bombnedslaget i resten av lägenheten ;)



Kram!

2009-03-15 @ 23:32:30
URL: http://aurora-borealis.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0