Jobbat och varit i Solna.

Jobbade till kl 12 sen åkte mamma, Elliot, Idun och jag till Solna.
Hittade så mycket fina kläder till Elliot. Hoppas något finns kvar tills nästa månad för jag väntar ff på mina pengar från försäkringskassan. *suckar* att det ska ta så lång tid!
Som tur var hade jag iaf 2 presentkort på Body Shop så Elliot kunde få en ny kräm. Han luktade på alla och bestämde sig till slut för den som luktade choklad.  Helst vill han ha en rosa kräm men den var inte för torr hud som han måste ha.

Imorgon fyller jag år så jag köpte lite gott att bjuda mina kollegor på jobbet också. Till middag har jag beställt smörgåstårta eller räkor. Är grymt sugen på skaldjur :) Mamma skulle fixa allt under dagen när vi andra är i skolan/ förskolan och på jobbet.
Tänkte lägga ut några bilder på busungarna i Solna men jag hittar inte sladden till mobilen...

Kommentarer
Postat av: Annika

Men vad gulligt! Jag kan se framför mig hur Elliot går och sniffar på de långa raderna med krämer. Man måste välja med omsorg =)

2009-03-04 @ 13:20:03
URL: http://lydellan.blogg.se/
Postat av: Helen

GRATTIS hojtar vi snoriga o febriga från Skåneland.

2009-03-04 @ 20:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0