Duktiga har vi varit idag!

Efter frukosten började Elliot, Idun och jag att städa. Elliot for runt i en faselig fart. Plockade upp alla leksaker och bar upp dom till sitt rum, vattnade blommorna och skurade golv. Idun torkade damm och Sandra skurade det ena badrummet skinande rent. Själv gjorde jag om i köket, dammade, städade huset och tvättade kläder.
Nina tog sitt rum och Janne var på jobbet. När han kom hem skulle vi äntligen få träffa våra goda vänner som varit i Thailand i 6 månader. Så underbart att träffa dom igen :)

Janne, Nina och Sandra åkte till Jari för att titta på hockeymatchen, Idun och Elliot gick till Max och själv gick jag hem och skapade *S*
Nu ska jag titta på Beck och bara njuta av att det är så fint och rent hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0