Beröm och Idun-present klar :)

Jag fick så mycket beröm igår av nya chefen. Ögonen blev helt tårfyllda...snacka om att vara svältfödd på den varan *S*
Har en verksamhetsidé jag brinner för och äntligen en chef som är intresserad av att höra :)
Men det jag fick beröm för igår var min närvaro med barnen. 2 dagar i rad har hon smugit in till oss och bara suttit i ett hörn och observerad. Jag trodde båda gångerna att hon väntade på sin tur att få prata med mej men så ringde hennes telefon och annat kom emellan. Tänk vad fel jag hade *ler*

Nu är Iduns present från mormor, Christian och Magdalena klar. Det blev tuffa kläder från Rockefella :)





Bilerna är lånade från www.rockefella.se

Linnet är till Elliot och den svarta t-shirten följde med kjolen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0