Nedräkning pågår...

3 arbetsdagar kvar sen har jag 6 veckor ledigt från jobbet! Efter allt som hänt senaste tiden känns det underbart med semester :)
Idag fixade jag bröllopspresenten till min kusin. Skönt att få det avklarad. Bara 1 bröllopspresent kvar.

Jag har dessutom köpt en weekendresa till Oslo i september. Då vankas det 20 års återförening med russen och 1 dag på stämpelmässan på Skedsmokorset :D Inte nog med det men min lillebror fyller år samma helg så om han är i byn kan jag fira honom ordentligt :)

Titta vad Elliot kan rita på datorn, ett självporträtt:


Kommentarer
Postat av: Morgana

Tjohooo!!

Snart snart har du leeeeeeeeeedigt:-)

2009-06-25 @ 21:01:18
URL: http://queenofnight.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0