3 underbara semesterdagar har vi haft...

Sol, sol och sol! Idag fyllde vi poolen på baksidan och turades om att doppa oss. Har blivit lite solbränd men det hör ju liksom till.
Vi har hittat vår oas...framsidan av huset. Har flyttat bord och stolar dit så nu kan vi sitta ute dagarna i ända :) Baksidan är som en ugn men funkar med parasoll och vatten.

Vi har redan hittat semester lunket...och hör och häpna jag gillar att "bara" vara hemma. 
Hösten är också räddad med både Oslotur och Englands semester :)

Imorgon ska Nina och Sandra ha Star Wars dag så det blir jag och de små hemma. Det ryktas om regn så vi får se vad vi gör. Nästa vecka ska Elliot, Idun och jag åka med några kompisar till Nåttarö. Hoppas verkligen solen skiner på oss då med :)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hej! Det låter som ni har det skönt.

Jag jobbar denna vecka och en vecka till... Känns tungt just nu, men sen väntar i alla fall 4 veckors ledighet. Njut och ha det gott på eran semester!!! Kramar från Heidi

2009-07-01 @ 19:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0