Jippi! vi hittade skor till Sandra...


Hon vill ju bara ha Converse och det passar sig inte i bröllop, tycker jag men nu är både hon och jag nöjd :)

Elliot fick ett legopaket:




Lego Power Minders, tror jag det heter så nu samlar han på det också *ler*

Idun köpte en Yasmine docka:




Dessutom hittade jag en gardin till vår sovrumsdörr. Har bara inte fått hängt upp den ännu.

Igårkväll fick jag världens överraskning; jag kommer få en önskepresent när jag fyller 40 :) En sak som jag har önskat mej i 20 år.... och nu får jag den. Är fortfarande i chock och kan inte tro att det är sant  *ler*

Ikväll ska jag och Sofie ut på stan. Vi ska äta gott, titta på folk och bara njuta av sommar och semester. Synd att vädret är så ostabilt... hoppas det klarnar upp så vi kan sitta ute :)

Kommentarer
Postat av: /Anitha

Men ååååh, nu får du ju skvallra om vad det är du får! nyfiknast :-D

2009-07-24 @ 22:43:10
URL: http://aurora-borealis.bloggagratis.se/
Postat av: Anna-Lena

Hej tjejen!

Här är det LEGO som gäller för Alex med.

Hna fick en Power Minders av mormor häromdagen

och nu önskas det flera sådana.

Nummer ett på önskelistan är polis city,

men den kostar ju 1.000:-.

Är Elliot duktig på at följa beskrivingar och bygga själv?

Alex klarar det mesta, men kan behöva lite hjälp ibland.

Tänk vad stora dom har blivit, våra killar.

2009-08-17 @ 15:55:36
URL: http://anna-lenanumberone.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0