Skön lördag.

Igår fick jag en halvdag för mej själv. Åkte till Solna, shoppade och fick ansiktsbehandling. Det var presenten jag fick av Janne förra gången jag fyllde år. Dags att använda den nu tyckte jag :)

Jag hittade såå mycket fint!
Till mej blev den en ny vårkappa i beige och ett par svarta skor som liknar ballerinaskor med men liten klack.
Elliot fick ett par jeans. Till Idun hittade jag ett par super coola jeans på Kappahl precis i den modellen hennes späda kropp kan ha. Hon fick också underkläder och ett par Hello Kitty leggins.
Till Nina köpte jag hennes favorit parfym och dusjkräm i vaniljdoft och en ny doft i björnbär. Hon fick även en skissbok att teckna fina kläder i. Sandra fick en målarbok, plastfickor till skolarbetet och en väckarklocka.
Hittade också presenter till vänner som fyller år i februari :)

Idag har jag bara tagit det lungt och även gått en promenad till vår lilla fina barnklädesaffär i närheten. Tyvärr har affären bara dyra märkeskläder men de säljer även ett av mina favoritmärken när det gäller smycken. Köpte faktiskt ett nytt hänge till mej formad som ett fyrklöver :)

Helena Berggren Design

Nu tror jag min kära make har middagen klar. Kyckling förkokt i Liquid Smoke och sen fylld med ölkorv och mozarella. Det doftar i alla fall ljuvligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0