Idag blev det Elliots tur...

att få vattkoppor. Tyvärr ser det ut som att han kommer få väldigt många koppar. Har gett båda barnen Tavegyl så nu sover dom som stockar. Hoppas verkligen medicinen funkar i natt!

Min beställning från www.scrapbooking4you.se kom idag :)
Beställde runt kl 12 igår och idag kl 11 låg paketet i brevlådan. Snacka om snabbleverans *S*





Jaha, vad har jag gjort idag?

Läst böcker, fixat mat, hämtat dricka, duschat såriga kroppar, tvättat, och städat och plockat i ordning på mitt pysselbord. Har inte rört bordet sen julkorten var klara så allt var i en enda röra. Men nu har jag fått ny inspiration igen :)
Har stämplat upp alla mina stämplar i en bok så det ska bli enkelt att se vad jag har. Underlättar även vid kortbeställningarna.

Imorgon kväll ska jag och Sofie gå på bio. Ska bli så skönt att slippa exilen för några timmar :)

Kommentarer
Postat av: Marie-72

Uch, vad jobbigt med vattenkoppar!



Vad kul att det gick så snabbt att få beställningen, imponerad!



/Marie

2009-02-06 @ 10:58:16
URL: http://papir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0