Hemma med sjuk Idun.

Fortfarande samma status som igår kväll.

Elliot stannar också hemma med oss för han var "nästan blind" när han vaknade i morse ;) Jag försäkrade honom om att han _fick_ stanna hemma med oss även om han var frisk. Då skuttade han glatt ur sängen, nerför trappen och in i vardagsrummet där Sandra satt och tittade på tv :) Tycker han har så härliga förklaringar *S* 
Jag har ju nästan alltid båda barnen hemma om den ena är sjuk. Speciellt Elliot har svårt för lämningen om han vet att någon är hemma och jag vill inte gå ut med Idun idag. Hon smittar ju som värst om det nu är vattkoppor hon har. Dessuom har hon feber och ute ligger snön vit och fin på marken och det är -4,2 grader. 

Får se vad vi hittar på idag. Nu ska jag iaf hitta blanketter på försäkringskassans hemsida. Ringde nyss och det visade sig att vi har 47 sjukpänningsdagar kvar + 60 garantidagar. Inte illa med tanke på att jag var föräldraledig från nov-03 till februari-07 :)

Jag började sticka på en mössa igår kväll. Pinnar nr 9. Har aldrig stickat med så tjocka pinnar förut. Jisses vad snabbt det gick *S*



Idun och Lovisa hittade varandra igår:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0