Har varit ute 1 timme idag :)

Så skönt att bara få komma ut en stund.
Hann med både bibblan, Ica och vår lokala klädaffär. Det hängde en så underbar klänning i fönstret så jag vara bara tvungen att gå in ;) Tyvärr var den i silkesmaterial och inte bomull som jag trodde. Men fin var den, Odd Molly klänningen :)

På bibblan hittade jag lite böcker som jag har användning av i jobbet. Gillar att uppdatera mej med litteratur. Läste på Skolverkets hemsida att vår Läroplan ska revideras. Spännande.... Hoppas vi förskollärare äntligen får det pedagogiska ansvaret. Det är ju det vi är utbildade till.
När jag jobbade inom vården var det inget snack om vem som skulle göra vad och att det alltid var sjuksköterskan som hade det medicinska ansvaret.
Just nu uppdaterar jag mej inom barns tidiga skriftspråksutveckling. Barnen hos oss på jobbet är så intresserade av att skriva :)

Ikväll ska jag testa ett recept jag hittade i Pernilla W:s blogg *S* Hon skriver så bra tycker jag :)

Idun och Elliot? Jora det går framåt. Ingen feber, inga nya koppar utan bara sprukna som håller på att läka och trilla av :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0