travel helg!

I lördags hade vi städdag i området. Jag fixade framsidan, oljade lådan och tog död på mossan. Det bjöds på grillad korv efteråt som Idun. Elliot och jag stressade i oss. Elliot skulle hinna till ett kalas mitt i allt *puh* Egentligen skulle Nina och jag åka in till stan efteråt men jag kände hur migränen smög på. Bestämde mej för att rensa hjärnan och tog en timmes promenad i skogen. Tyvärr belv inte huvudvärken bättre under kvällen så jag fick slänga in handduken ett tag.

Idag drog Nina och jag till Vällingby och vi hittade en klänning till hennes bal och en till bröllopen i sommar. Själv köpte jag denna klänningen från Bondelid:

 
och en strandväska:


Elliot fick ett par tygskor:


Elliot och Idun lekte innan sängdax:




Tjejsnack på kvällen:


Ebba på besök:


Nu sover de små sött:


Kommentarer
Postat av: Morgana

Ååh den klänningen var underbar!!!

Fanns den i fler färger? Dyr?

Hehe märks det att jag är desperat efter nåt att ha p åmig till syrrans bröllop?! ;-)

2009-04-26 @ 23:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0