Glad Påsk! Jag har pysslat, jag :)

Kom hem från jobbet och kunde inte låta bli att göra några kort, stämpla upp några motiv och bara njuta av mina mässköp *ler*

2 kort är klara:


Stämplen är från Paperbag Studios, mönstrade pappret från Graphic 45,
spetsen, rosen och bandet från Papirloftet och blommorna från
Kistamässan.



En annan stämpel från Paperbag Studios. Gillar verkligen dom!

Stämplade även några motiv med min nya stämpel från Adirondack och den höll måttet :)
ProMarker pennorna smetade inte ut stämpelmotivet:


Till ett dopskort. Magnolia stämpel...


till ett grattiskort till någon som gillar katter. Stämpeln köpt i Oslo


Till ett grattiskort till en kille. Magnolia stämpel


Till en sprallig person. Apan Otto från October stamps-

Här är en gruppbild på alla motiven:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0