fixat uterummet och uteplatsen :)

Idag hämtade jag barnen direkt efter jobbet. Hade lovat att titta på när Elliot klättrade upp en klättervägg i lekparken på väg hem från förskolan. Vad duktig han var :)
När vi kom hem bakade vi en sockerkaka. Trodde vi skulle få besök men det blev inte så...
Istället fick jag ett ryck och gjorde i ordning i vårt uterum och uteplatsen.
I solen var det skönt och varmt så när jag var klar fikade vi ute i solen:
 
 
 
Idun fixade med sina pokekort och

 jag dekorerade vårt påskris

Uterummet rent och fint:


Premiärmiddagen i uterummet:

Kocken Nina tar för sig av sin goda chili con carne!

 
Elliot gillar oftast grönsakerna bäst...


     Idun visar sin morot hon med :)

Inne har jag designat ett eget påskris:

Visst blev det gulligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0