Fikat för Idun idag.

Började dagen ute i lekparken med Idun och Elliot. Tyvärr ville de absolut gå till mitt jobb och leka...så jag hängde på jobbet en söndag. Är ju så tråkigt att bara gå omkring utan att göra något så jag sopade rent ruschkanan *S*

Väl hemma började jag fixa inför fikat. Vi bjöd på längder med mandel, kardemumma och äpple. Glass i stora lass, saft och kaffe :) 19 gäster kom det till sist fast många tackade nej i sista sekund.
Idun blev så glad för alla presenterna och var så här fin i sin nya klänning:


Kristina, Axel och Elsa stannade på middag och för att göra en svår uppgift lätt, beställde vi hem mat *mums*
Det var så trevligt att umgås igen. Vi har ju knappt sett varandra sen dom kom hem från Thailand.

Jag är lite frustrerad...söker efter en norsk affär på nätet som säljer folkdräkter men kan inte komma på vad den heter...*tänker så det knakar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0