Sjukskriven men vid gott mod :-)

Tån var inte bruten men har dock fått  sig en kraftig smäll och jag kan ff inte böja den. Blev sjuksriven veckan ut och hoppas verkligen att jag inte får några men.

Jag är så sugen på att börja med julkorten *S* Men har ett beställningsuppdrag jag måste göra först :)

Nina var på utvecklingssamtal idag och vi är lika stolta som alltid. Tänk att hon är så duktig, vär 15 åring! Känns så skönt inför framtiden. Ätr ju dax att börja kolla gymnasium för efter jul ska hon ju söka.

Vi kastas verkligen mellan 3 års trots, 5 åringens nyfikenhet på bokstäver, 13 åringens buttra uppsyn och 15 åringens vånda inför valen hon måste göra. Barnen är som en stor skål med blandgodis ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0