Stressigt värre...

Idag när jag vaknade undrade jag i mitt stilla sinne hur jag skulle hinna med allt, men nu när klockan är 18.24 sitter jag här i lugnan ro och fikar :-)

Dagen började med en dusch 05.15, sen göra i ordning 2 frukostar och 1 skogsmatsäck. Klockan 06.15 började jag väcka de små och idag var dom väääldigt svårväckta. Vi var inte på dagis för klockan var 7.05 och jag kom inspringande på jobbet 07.26. Hann gjorde jag iaf *S*
Slutade kl 12.00 och 13.15 var jag i skolan och hade möte med Nina och Syokonsulenten. Efter mötet cyklade jag till dagis och hämtade de små. Kl. 14.30 var vi hemma. 15.30 cyklade jag till centrum med Elliot. Han hade en tandläkartid 16.30 men innan dess skulle vi hinna köpa stövlar, en present och handla på ica.

Kl.16.50 var vi hemma igen och Sandra och jag gjorde middag. 17.35 började vi äta och 17.55 var vi klara. Vi tog disken tillsammans och nu vilar jag mej lite innan det är dags att göra i ordning de små. 19.45 ska jag ut på en promenad med en kompis och 21.00 är det Desperate Housewifes och efter det lovar jag att sova :-D

Kommentarer
Postat av: Annika

Herregud vilket pussel!! Det låter som om du gått runt och varit konstant andfådd hela dagen =)

2008-10-22 @ 20:09:07
URL: http://lydellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0