En vecka har gått och alla barn är friska!

En vecka har gått och alla barnen är friska *ta i trä* Tyvärr mår
inte Janne så bra just nu men han behöver jag inte vabba för iaf ;-)

Elliot var hos tandläkaren i onsdags och tandläkar-Johan tyckte han
var en rolig liten prick. Han babblade på som vanligt, hoppade upp i
stolen, gömde tuggegummit längs bak i munnen och skrattade gott när
Johan frågade om han hade en mask där inne *S*

Själv var jag där dagen efter och överlevde... tycker det är så
obehagligt att gå till tandläkaren men nu har jag lyckats gå dit 2 år
i rad. Inte illa. 4 gånger på 19 år blir det *S* Null hull men måste
ff tänka på bettskena á 3500kr. Hmm- låt mej tänka... nä jag avvaktar
lite till ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0