Det är mycket nu....

Byggnationer, renovering, eldragning, avfettningssystem, packa ihop en hel avdelning- flytta -packa upp, byggdamm, skogsutflykter, projektarbete, upprörda föräldrar, llite lunchmat...etc... jag är helt slut när jag kommer hem från jobbet för tiden. Tur jag hadde en kort dag idag men kl 16.15 är det dags att vara på plats igen. Då ska vi ha kvällsmöte med mer information om sprängningen och bygget. Bra less på min arbetssituation nu. Tur jag har så underbara kollegor och tåliga barn!

På hemmafronten har Idun precis blivit frisk igen efter att jag hämtade hem henne ifredags med feber. Är lite förvånad och arg över att dom inte ringde mej tidigare för när vi kom hem hade hon 39.1 och var såå hänging. Lillstumpan. Tapper men sjuk.
Elliot är dunderförkyld och fick vila upp sig hemma igår också. Men idag var båda på plats igen med sina nya lunchlådor fyllda till bredden med god frukost :)
Idag skulle dom fotograferas och jag hoppas de ville ställa upp på det. Man vet aldrig med vår 3 åring....

I söndags var Janne och jag på Ikea och köpte 4 nya köksstolar. Det blev såå fint! Nu är det bara en ny kökslampa som fattas och julgardiner, förståss ;-)

Nä nu ska jag börja med överraskningen till barnens fröknar som vi ska ställa i personalrummet på Elliots födelsedag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0