Underbar dag :)

Onsdagar brukar inte vara en bra dag. Börjar redan 7.30 på jobbet och måste cykla hemmifrån 06.45...det är i tidigaste laget.

Imorse gick allt som på räls. Jag väcktes av klockradion, gjorde mej i ordning och åt frukost.

Elliot vaknade av sig själv och jag bar in honom till vårt sovrum. Vi småsnackade lite medan han klädde på sig och under tiden vaknade Idun. Hon ville absolut ha på sig dom nya röda byxorna och Mimmi-tröjan hon fick av Torunn dagen innan. Brukar vanligtvis tvätta nya kläder innan första användningen men nu var det bara att plocka fram dom. En argisnt och trött 3 åring är inte att leka med ;)

Under en filt i soffan drack dom sen sin morgonvälling och jag mitt kaffe. Borstade tänderna, tog på ytterkläder och hjälmar och cyklade till förskolan. Elliots kompis Kalle var redan på plats :) Elliot och Idun åt sin medhavda frukost: macka med brunost, youghurt och mjölk.

Jag cyklade vidare till min förskola och hade en skön dag med "mina andra barn"

Slutade redan efter lunch och cyklade hem, packade ner mellis, filt och lite leksaker. Hade eg tänkt att vi skulle fika i skogen men det var för kallt så det fick bli i en lekpark i solen istället.
Vi hade så mysigt! Åt, lekte och bara myste :)

Flera onsdagar som denna vore inte fel *S*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0