Måndag igen.

Helgerna går alldeles för snabbt, tycker jag!

Vaknade i lördags med världens huvudvärk, migränliknande och var bara tvungen att lägga mej igen efter ha tagit alvedon. Sov 1 timme innan jag gick ut med de små. Janne var ff sjuk och hade lite feber.

4 timmar var vi ute. Lekte på Nina och Sandras skolgård, mitt gamla jobb (vilken tur att jag bytte! Tittade in genom fönstrerna och inte ens som vuxen förstod jag vad meningen med dom olika rummen var), och vår gamla lekplats 4-kanten.
Köpte lördagsgodis på Ica och gick genom skogen hem. När vi kom till parkeringen efter deras dagis såg vi en liten hund och den följde efter oss hela vägen hem. När vi skulle titta på halsbandet sprang den iväg. Hoppas den httade hem igen!

Igår var tvätta kläder som gällde. Den ena tvättkorgen var så full att tyget sprack. Tyvärr gick torktumlaren sönder så nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Har inte råd att köpa någon ny och hårda handdukar lockar inte *S*

Sussi kom över några timmar och hon tyckte nog vi hade det rörigt *S* Vi är ju dubbelt så många som dom och under tiden kom och gick det både vuxna och barn.

Idag är jag hemma med de små. Idun är dunderförkyld och lite febrig. Ellilot hostar och är lite blek. Ser ut som om luften gått ur honom.  Och jag har ont i magen :(

Har precis lagt min första beställning hos me&i. Tänkte även boka in ett homeparty i mars. Då kommer det nyheter som jag verkligen vill ha *S*
E och I får varsin tröja:

70419-412
Bilden lånad från www.meandi.se

Har dessutom sett en collegejacka i (svart med vita revärer) på Polarn och Pyret som Elliot ska få. Har auktioner ute på Tradera som kommer ge en slant. Blev även förtjust i en klänning till Idun och matchande t-shirt till Elliot i svart med vita bilar på. Så fin. Idun är ju helgalen i sin Småfolk tröja med bilar på. 
Väntar även med spänning på IdaT:s vår kollektion.


Imorgon ska jag på kortkurs på Skapa Hobby. Då ska jag lära mej att färglägga. Det ska bli så kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0