rolig träff, lussebak och storstädning...

så kan min helg beskrivas :)

Träffade "gamla" vänner från AFF (allt for föräldrar)  eller FN (föräldranätet)  som det hette på den tiden.
Jisses vad våra 5 åringar har blivit stora. Knappt så det går att känna igen dom *S* Vi tittade på kort från en träff då de var 1 år och så supergulliga :)

Mådde tyvärr jättedåligt när vi kom hem och somnade för kvällen.

Söndagen var jag på benen igen så vi pyntade till 1:a advent, bakade lussebullar och saffransskorpor. Jag ska ta med en burk och överraska mina kollegor på jobbet. Vi behöver all uppmuntran vi kan få efter en jättejobbig termin.

Nu måste jag kila...

Kommentarer
Postat av: Helen

Ja det var kul att se er! Vi dyker nog upp igen på vårkanten, skulle jag tro. =)

2008-12-02 @ 18:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0