*puh*

8 julkort...nu är jag helt finito! Orkade inte ens ta kort på dom *S*

Gick till vår lilla presentaffär efter jobbet idag och hittade julklapp till brorsans fru och alla fröknar på småbarnens förskola. När jag kom hem stod maten på bordet. Skönt att det händer även en vardag :)

Imorgon händer det grejer på jobbet - då ska vi  ha konstutställning med alla barnens tolkningar av modern konst. Så roligt att även väggarna på vår avdelning numera är prydda av konstverk :)

Nä, nu ska jag kolla genom mailen och sen hitta kudden!

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Jag tittade in lite och vilka söta barn du har! 3 flickor och 1 pojk, om jag fattade rätt? Hur gamla är dom? Mina är 14,13,8 och 20 månader.

2008-12-18 @ 17:09:36
URL: http://mamaauroras.blogg.se/
Postat av: Helen

Åh den som fick se er utställning!

Förstår att du är less på julkort, men du gör ju de finaste - då blir man efterfrågad ;)

2008-12-18 @ 19:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0