Norsk Julafton ikväll.

Idag har jag byggd lego... Star Wars skepp ihop med Elliot och flygplats med Idun. 4 timmar tog det och vi är inte klara än...
Hoppade över promenixen lite lätt *fy på mej* men idag är det faktiskt julafton på riktigt! Norsk julmat - ribbe, julepölse, medisterkake, rödkål, surkål, svisker, saus og poteter *mums* Vi hade Johanna, Lisa och My över på middag och julklappsutdelning. Jättetrevligt. Synd bara att tiden går så fort.
Har precis lagt de små och nu bara är jag :)

Imorgon tar jag nog de små in på rean. Janne ska fiska med en kompis så jag har inget val. Har sett ett par bruna stövlar som jag är bra sugen på. Fick ju en slant i julklapp av mamma och de skulle _bara_ vara till mej.  Får väl muta med klubbor så borde shoppingen gå bra *S*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0