Migrän lördag och shopping söndag...

Min barnfria lördag blev ingen succé.
Jag åkte in till Skapa och var en sväng förbi Matador innan huvudvärken började komma smygande. Hann in i provhytten på Kappahl innan det blixtrade till och jag blev illamående. Bara att sätta sig på t-banan och åka hem. Det var den hemskaste timmen i mitt liv! Kom hem, tog tablett och gick och la mej. Sov till och från till kl 20.30

Kände mej lite bättre på söndagen så jag vågade mej en tur till Solna med 3 av barnen. Elliot behövde nya jogginskor och jag skulle lämna tillbaka dom bruna Conversen han absolut inte ville ha... dumt tyckte jag ;)

Det var lite folk och Elliot köpte "skejtare"skorna han sett på internet:
70419-463

Fingervantar var slut, bomullsmössor lika så. Det blev ist ett par rosa byxor med biltröja till Idun och likadana fast svarta till Elliot. Idun valde en Hello Kitty keps och Elliot en blå med Spindelmannen. Passade även på att köpa badbyxor och ett par coola shorts till Elliot.
T.o.m jag fick mej en vårjacka. Knallröd canvas :)
Blev dessutom kär i en kappa men den hade jag inte råd med :(

*Viskar* barnen är ff friska *ta i trä* :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0