Jag har blivit utmanad...

av Annika (www.lydellan.blogg.se)

Tio första:
1. Första bästa kompis: -Jane
2. Första bil: -Har inte ägt den ännu...
3. Första kärlek: -Lars som jag skickade kärleksbrev till *S*
4. Första husdjur: -Fisk
5. Första semester: -Hos mormor i Nord-Norge
6. Första jobb: -Reklambladsutdelare
7. Första köpta skiva: -Alphaville
8. Första riktiga kärlek: -Janne,min man.
9. Första piercing: -Öronen
10. Första konsert: -Europe

Nio senaste:
1. Senaste alkoholdrycken: -Champagne.
2. Senaste bilfärd: -Nyårsaftonen på väg till festen.
3. Senaste filmen du såg: -åh jag vet inte vad den heter men det en kille får ett sammabrott.
4. Senaste ringda telefonsamtal: -Till mannen idag. Han skulle köpa tvättlappar med sig hem.
5. Senaste bubbelbadet: - På min möhippa -02.
6. Senaste spelade cd: -Hanne Kroghs Julskiva. Rullar dagen lång *S*
7. Senaste kyss: -Nyss
8. Senaste gången du grät: Förra veckan framför TV:n
9. Senaste måltiden: -Potatis i ugn med rotgrönsaker och falukorv.

Åtta har du nånsin:
1. Dejtat en av dina bästa kompisar? -Ja
2. Blivit arresterad?- Nej
3. Blivit kär vid första ögonkastet? -Ja
4. Varit på tv? -Nej
5. Fått ditt hjärta krossat? -Ja
6. Sagt att du älskar någon utan att mena det? -Nej
7. Haft ett one night stand? -Nej
8. Busringt till nån? -Japp!

Sju saker du har på dig:
1. Trosor
2. Strumpor
3. Byxor
4. BH
5. Tröja
6. Fleecejacka
7. Klocka

Sex saker du gjort idag:
1. Ätit mat
2. städat
3. Fyndat jacka till Elliot
4. lekt med barnen
5. Duschat
6. surfat

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Min pysselhörna
2. Mina tomtar
3. Datorn
4. TV:n
5. Kameran

Fyra personer du kan berätta ALLT för:
1. Janne
2. Torunn
3. Vivi
4. Tessan

Tre val:
1. Svart eller vit? -Svart
2. Sommar eller vinter? -Vinter
3. Choklad eller chips? -Choklad

Två saker att göra innan du dör:
1. Starta eget
2. Finnas för mina barn

En sak du ångrar:
1. Att jag inte tog körkot när jag var ung och dum *S*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0