Nu är Idun på benen igen :-)

Idag var vi en sväng till centrum. Var tvungen att fylla på kylskåpet, fixa ett lås till Sandras nya cyckel, lämna böcker på biblioteket och köpa solhatt till Idun. Hennes har försvunnit.

Precis innan vi skulle gå kom min chef med ett lönepapper till mej, Jippi, jag får hela 2% i läneförhöjning. Vilket lyft ;-)

Nu när vi har flyttat är det ju nästan en dagsutflykt bara att komma sig till Ica *S* Vi blev iaf tvungna att äta lunch i centrum och provade kyrkan fik. Barnen åt pannkakor och jag tog en pajbit. Det var gott :-)

Vi gick en tur inom leksaffären också och Elliot föll pladask för en såpbubblepistol för 49 kr. Tyckte det var ett okej pris och han blev så glad när han fick köpa den. Sprang omkring i cen´trum och jagade såpbubblor :-)

Idun fick en Brio Tax hund. likadan som jag hade när jag var liten. Men den var inte från mej utan Onkel Kåre som hon har fått pengar ifrån. Hon t.o.m somnade men taxen i handen. *lillskruttan* Så nu behöver hon bara lära sig att gå sen kan dom ha hur kul som helst tillsammans :-)


Solhatt hittade vi ingen som jag gillade. Bara blommigt och rosa kvar i hennes storlek. Hon hade en jättetuff från Mexx förut efter Elliot och jag vill ha något liknande nu också! Ev åker vi en sväng til Leklandet på onsdag och då kan vi gå inom Babyland och se om det finns något liknade i årets kollektion.

Nu väntar jag ivrigt på packväskorna och regnskyddet till nya vagnen. Kan inte lämna ön utan regnskydd i dessa dagar. Plötsligt är det svart som natten och spöregn. Inte klokt. Kallt är det också. Känns inte som det snart är juni...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0