Jul, jul, jul....

det bara snurrar i huvudet! Julklappar, julbakst, julvask, julpynt, julkort och julmusik ;-)

Jag _älskar_julen och allt som hör till. Brukar inte känna stress men i år gör jag det... Har iof varit en jobbig tid med jobbintervjuer, möten, kontroller och Elliots inskolning på dagis. Har knappt hunnit vara hemma med Idun känns det som.

Börjar nog känna av att föräldraledigheten går mot sitt slut och vill så gärna göra julen så mysig för mina underbara barn. Tyvärr är det dyrt med många barn speciellt eftersom jag bara har min mini-peng från försäkringskassan *suck*

Jaja -det får bli som det blir :-)


Här är ett julkort jag börjat med:
70419-186

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0