Fredag den 13:onde?

Var det någon som sa fredag den 13:onde idag? Skulle tro det *suck*


Med mycket pina och besvär kom jag mej till centrum för att inhandla middag, myspys och glögg tills i morgon bara för att upptäcka att plånboken låg kvar hemma!


Det utlovade fikabesöket på byns bageri var ett minneblott och vi var 3 besvikna filurer som vände kossan hemåt. Kom ungefär halvvägs i stormen när jag tyckte vagnen vobbade lite väl mycket. Tittar ner och får se ett häftstift sitta fast i ena hjulet som förövrigt var tömd på luft.
Nu vet jag inte om jag ska gråta eller skratta :(


Jaha bara att luta vagnen bakåt och köra hem på bakhjulen. Vilket resulterade i att både Idun och Elliot somnade i vagnen! Jag såg min heliga timme mellan 13-14 försvinna ut i intet. Kom till sist hem med värkande rygg och humöret kvar i centrum...

Vad har jag gjort för ont? ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0