Varma dagar, lek och shopping.

Så har första semesterveckan sett ut för mej och de 4 barnen. Vi har badat, solat, svettats och lekt. Elliot och jag har blivit röda som vanligt...fast han har 50+ i solskydd så blir han röd och jag med? Skönt med lite regn idag :D

Idag var vi en sväng i Solna och fyndade :)

Jag köpte äntligen sandalerna jag provat så många gånger, att de små kallade dom för "titta där är ju dina skor" :)
Kan man bli lycklig av att köpa skor? Ja! det tror jag *ler* Så här ser de ut:


Idun hittade 1 klänning, 1 topp och kjol, samt en höstkappa. Den var så fin med rosor som detaljer.
Elliot köpte 2 Star Wars t-shirt, 1 par silverskor från Vincent (så fina), 1 ny body butter, rosa ;), och klippte håret:


Lägg märke till glittret:


Nina hittade 1 par shorts, 1 kjol, 2 linnen och 4 fina blommor till rummet.

Själv köpte jag förutom skorna, 1 topp och nya påslakan. Just nu är dom i tvätten så imorgon ska jag bädda rent med nya fina lakan :)

Elliot klättrar i lyktstolpen:
  
Han ville klättra upp i skylten och hänga men jag sa stopp! Tråkig morsa, ja jag vet....

Idun är bara gullig :)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0