Rea shopping i vårt lilla centrum.

Oftast glömmer jag bort att det faktiskt finns ett litet utbud av grejer på hemmaplan. Men jag orkade inte åka iväg till Solna i morse, så på vinst och förlust gick jag en tur till centrum. Tur var väl det där jag hittade vinterskor till Idun med 50% rabatt:

overall till Elliot med 30% rabatt:

och regnkläder till Idun:

Så nu får Idun Elliots overall (köpt på rean förra året) och Elliot en ny eftersom Iduns var en tredje säsongare som gjort sitt.
Idun hade Sandras gamla Ecco kängor som nu är inne på sin femte(!) säsong. Vi köpte dom på Barkaby Outletten vintern -98 men nu har de gjort sitt. Hon blev helt svettig av sina nya kängor och det är ju ett bra tecken *S*

Själv blev jag kär i ett par låga stövlar men det får vänta... jag fyller ju år snart ;)

Nu har jag köpt tågbiljetter till tjejerna. de åker ju själva för första gången till Oslo på sportlovet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0