Hemma igen.

Nu är vi hemma igen och vardagen rullar på. Har jobbat hemma i kvällar i rad och nästa vecka blir det nog några dagar till. Englandsresan gav mej ny inspiration så nu är det nya tider på G på jobbet *S* Vi har t ex börjat skicka ut månadsbrev via mailen. Ett stort steg för oss ;)

Först idag har jag haft tid att surfa runt på sidor jag vill och den här blev jag verkligen förtjust i. Tyvärr gillade inte lilla 3 åringen den:

Grodklänning från m&i och gröna frottébyxor vore ju så snyggt till sommaren.

Den här funderar jag på till Elliot:

                                                                                      Molo

Tyvärr skickar inte de 2 affärarna jag blev mest förtjust i England till Sverige. Typiskt!
Väntar dock med spänning på att PysselPassion släpper sin nya vår stämplar i helgen.

Nä nu ska jag och Sandra titta på en film tillsammans. Nina sover över hos en kompis och Janne är ute på byn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0