Idun har öroninflammation.

Hela förra veckan var hon dunderförkyld och under helgen blev hon sämre. Idag stannade jag hemma med henne och hon klagade över ont i kinden och örat. Vi fick doktortid sent ikväll och Idun hade rätt - öroninflammation. Hon fick med sig 2 påsar med medicin så imorgon efter jobbet får jag cykla till centrum och hämta resten.
Nina och Sandra har studiedag så de kunde passa de små så jag får jobba. Tänkte köpa hem lite gott till mellis som tack för hjälpen :-)

Har problem med att öppna mailen efter datorkraschen. Hoppas jag hinner till datorn på jobbet i morgon så jag iaf får läst de viktiga från släkt och vänner. Blir snart galen på datorn! *grrr*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0