Mysig eftermiddag...

hade jag med barnen. Janne var hemma när jag kom och skulle koppla på cykelvagnen så vi tog bilen och hämtade dom tillsammans. Jätteskönt i ruskvädret :)
När vi kom hem tittade vi på Anastasia tillsammans, kramade och mös. De stora kom hem och tittade på slutet med oss. Vi gjorde "Daisy-mackor" till middag. Orkade helt enkelt inte ställa mej och laga mat. Janne skulle till tandläkaren och sen vidare till en Bechterews föreläsning så han hade inte tid att hjälpa till.  Det var första gången på länge att alla barnens tallrikar var barskrapade och mjölken urdrucken *S*

Innan sängdax låg vi i min säng och läste en ganska lång saga. Tyckte Idun var duktig som orkade lyssna på hela. Hon är ju bara 3 år!
Dagens boktips:


Nu tittar Nina och Sandra på Konungens återkomst ur Sagan om Ringen och själv tänkte jag läsa min nya Mama :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0