Love the internet :)

Nu har jag fixat den julklappen till min kära make som ska ligga under granen. Vi har det ju lite speciellt på julaftonsmorgonen eftersom vi även firar vår förlovningsdag. I år blir det den 17:onde gången vi firar :)

Jag har även beställt lite Pro Marker pennor till mej. Blev ju såå inspirerad på mässan i söndags och jag älskar nya utmaningar *S*

En liten tur inom adlibris blev det också så snart har vi några juliga böcker att läsa. Hoppas den här är bra:

Bilden lånad från adlibris

Dessutom slank Sunes Jul också med och den vet jag är bra. Det får bli årets högläsningsbok här hemma. Idun får hänga med så gott hon kan :)

Nä nu ska jag göra i ordning fönsterna för kl 15 kommer fönsterputsaren. Så skönt att inte behöva göra det själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0