En kväll på stan...

hade jag igår efter jobbet. Hann t.o.m köpa födelsedagspresenter till Elliot innan jag åt middag på Bagpipers med Tessan. Jättemycket god mat till en billig peng och trevligt sällskap gjorde kvällen värt besväret med 2 timmar resväg hem. Inte klokt! Men men det var år och dag sen jag tog sista bussen hem *S* Det var jag och en hel buss med festglada ungdommar ;-)

Idag har Janne gjort i ordning uteplatserna och jag har tvättat kläder. Vilket berg det blir på en vecka...
En tur till kyrkan och gravarna där vi tände ljus och lade kransar.

Nina och Sandra överraskade oss med Halloweenfest. Vi fick äta kapade fingrar i blodmos, bloddricka och läskiga muffins. Huset är pyntad med spindelväv, spindlar, pumpor och döskallar :-) Hade jag hittat kameran skulle jag ha tagit kort.

Imorgon blir det en snabb tur till Solna för att köpa skridskor till Elliot och mej. Vi kommer åka på torsdageftermiddagar från och med nästa vecka och han ville verkligen inte ha Nina och Sandras gamla som är lila. När vi kommer hem är det bara att byta om för då ska vi på kalas :-)

Elliot har äntligen bestämt sig -  det blir ett Vampyrkalas för honom. Hoppas iaf att Batmantårtan passar in lite ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0