Äntligen hittade jag :)

Har letat runt efter ett snyggt halsband  med en rund platta där det går att gravera in alla 4 barnens namn på. Och nu har jag hittat ett. Sååå glad! Har precis beställt och betalat och får nu vänta otåligt *S*
Passade även på att beställa ett annat med mitt namn på. Lägger ut bilder när jag får dom.

Nina är inte allergisk mot katten...så skönt! Hon gjorde pricktest idag och inget av det vi testade gav utslag.
Elliots prover förra veckan visade heller inget. Tyvärr kvarstår ju bådas besvär men men ...

Sandras tandställning har gått av så imorgon ska hon få en ny. Alltid är det något ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Kul idé att gravera alla namnen på ett halsband.
Blir säkert jättefint!
Ha en bra kväll.

2008-03-18 @ 21:08:35
URL: http://hittaida.blogg.se
Postat av: Åsa/Bian

Du håll ett öga på katten ialla fall. Pricktesterna är inte speciellt pålitliga egentligen. De kan visa att du är allergisk utan att man är det och tvärtom då oxå.

2008-03-22 @ 09:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0