Skön helg!

Ännu mera rens i rabatterna, god mat och underbart sällskap :)

Idag har Elliot varit på kalas och under tiden åkte Nina, Idun, Janne och jag till Solna.

Vi köpte en pump till barnas pool, lite kortpyssel på Panduro och hämtade Sandras mobil som var på lagning. Jag och Nina fick varsin nya mobil så ikväll har jag försökt förstå mej på den *S* Jag kommer nog inte förstå att det är min mobil som ringer eller får mess i morgon ;)

Idun och Elliot badade i flera timmar och jag rensade lite till. Det tar aldrig slut känns det som. Nu är det bara några hallonbuskar, gröna stora bladbuskar, något som liknar vass, ormbunkar och ett äppleträd som ska bort. Ni tror kanske vi har världens trädgård... ni skulle bara veta att det handlar om några kvm!
Ist för alla gröna växter som bara sprider sig ska vi ha dekorationsstenar. Varken Janne eller jag har gröna fingrar.
Vi är inte heller intresserade av blommor så det känns skönast att ha stenar :)

Och så överraskning nr 2... min mamma kommer på besök i morgon. Hade ju hoppats på barnvakt v 33 men då fick hon inte semester så det fick bli 23 ist.... jaja sånn kan det gå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0