Halleluja ;)

Vi har fått ett badkar och livet blev så mycket enklare *S*


Kom hem 16.45 idag, smög in i köket och lagade middag.
17.20 var den uppäten och då hoppade Elliot och Idun i badet. Under tiden fikade jag och läste en tidning, tvättade handfat och toa.
18.20 kröp vi ner i soffan under en filt och läste Nalle Puh. 18.50 låg dom i sängen och 19.00 sov dom båda två :)


Tänk vad ett varmt bad kan åstadkomma *gör vågen*


Jag hade 1 1/2 timme egentid efter jobbet och gick till leksaksaffären som säljer mina kort och lämnade några hjärtankort . 460 kr hade jag sålgt kort för :)
Hon hade köpt en kaffemaskin så jag satt där i affären och fikade med henne 1 timme *S* 

Jag mår så bra nu för tiden med träning, egentid och långpromenader i skogen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0