Operation pass...

Inte det lättaste att fixa nu för tiden. Efter ha studerat det finstilta är det bara att inse... barnens skolfoton som vi har massor av går inte att använda *suck* Så innan vi åker till Djurgår´n imorgon måste vi först till Radiobutiken i centrum (som inte öppnar förrän kl 10.00) och ta kort. Om jag inte minns helt fel så kostar det 160 kr pr person! Hoppas verkligen jag hittar de två jag har kvar sen operation id-kort, annars blir det väldigt dyrt!
Sen är det bara att sätta sig på bussen, byta till tummelbanan och sen till en ny buss.
Janne får möta oss på ambassaden för att bevisa att han är sig själv och således pappan till våra barn.

Om mina beräkningar stämmer så kommer vi ca ha 1 timme i stan att roa oss innan vi måste vända hem igen. De små måste hämtas senast kl 15.00. Jag som tänkte ha lite julshoppingtid med de stora... jaja, vi kommer iaf till England :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0