4 timmar senare...

Vi åkte hemifrån kl 10.00 och kom hem 14.10 och den enda vi hann med var att fixa 3 pass! Snacka om att vi bor i ödemarken ;)
Första stopp var radiobutiken i centrum och 3 min senare var jag 320 kr fattigare och vi 8 småkort rikare. Vi hoppade på en buss till Brommaplan, vidare på tunnelbanan till Sergel och sen 69:an ut till Ambassaderna. Väl framme visade det sig att korten inte gick att använda! *dubbelsuck*
Vi tog nya kort där och allt var elektroniskt men låångsamt. Eftersom våra pass finns någonstans i en flyttlåda fick jag även fylla i tre "tap av pass" blanketter innan jag fick betala 1100 kr till. Har vi tur kommer passen redan i posten nästa vecka annars dröjer det nog till 10 januari. Men vi behöver iaf inte åka tillbaka och hämta dom :)

Stackars Nina fick hänga med trots feber och hosta. Hon har legat i soffan helt utslagen sen vi kom hem. Hoppas hon inte missar julfesten på skolan. Det är ju hennes sista och enda som hon och Sandra har tillsammans.

Än så länga har inte de små fått vattkoppor trots massiva attacker från alla håll och kanter. Håll tummarna för att de inte blir sjuka under julen. Jag har verkligen sett framemot en lång och skön ledighet. Jobbar sista dagen på fredag och börjar inte ingen förrän den 7 januari :D
Alla barnen har börjar sin ledighet på fredag tillsammans med mormor. Hon kommer på till oss på torsdagkvällen.

Beställde sista julklappen idag så nu är det bara ett par kvar. Tänkte fixa iaf en i morgon efter jobbet. Måste ha lite ruff knuff i julstressen så att julen känns på riktigt *hihi*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0