Så trött så trött!

Har börjat jobba igen och hunnit med ett kvällsmöte till 23.30 igår!  Ögonen liksom svider *S*

Dessutom är det ju byggkaos på jobbet och byggdammat yr. Känns inget bra för mina linser.
Men idag har jag och en kollega varit på Ikea och handlat till våra avdelningar.

Jag köpte en liten groda (såklart),
4 lådor med lock för att ha som mobila leklådor,
2 rottingfåtöljer till läshörnan,
2 stora palmer - vi håller på att utforma miljön mer estetisk , 
2 vadderade överkast och en kudde att ha till läsvilorna. Vi har gett bort soffan till en annan avdelning
Grytlappar, 3 stk bestickställ, kökshanddukar och diskhandskar (vi har inget kök just nu)
Förvaringslådor till oss vuxna
pop-upp--lådor till skoskydd etc
4 saxar till oss vuxna

Nöjd med shoppingen. Hoppas även chefen blir det efter hon sett slutsumman ;)

Idun och Elliot började på sina nya avdelningar idag och hade haft det jättekul! Idun grät en liten skvätt när jag gick men det är ju inget ovanligt. Nu är dom jättetrötta så snart är det sängdax. Vi ska upp i ottan både torsdag och fredag så ikväll blir det tidig sänggång även för mej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0