Låååång enkät

Hittade en jättelååång enkät som jag snodde med mig och fyller i då jag inte har så mycket bättre för mig ... (läs orkar inte göra något annat..borde lägga dom små...)

1. Hur gammal är du om fem år?
43 år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? 
Idun och Elliot

3. Hur lång är du?
160 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Det som händer i Las Vegas stannar i Las Vegas (tror jag den heter)

5. Vem ringde du senast?
Janne

6. Vem ringde dig senast?
Laila

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Är det sant? :D
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Har bara en

10. När såg du senast din mamma?
7 augusti

11. Vilken ögonfärg har du?
Många färger brun,gul,grön

12. När vaknade du i dag?
Kl.05.23
13. Vilken är din favoritjulsång?
Nu tändas tusen juleljus

14. Vilken är din favoritplats?
Oslo

15. Vilken plats föredrar du minst?
ute i regn

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Hmm - du har jag en 13, 14, 23 och 25 åring... tror nog jag befinner mej här *S*
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Krig - att ryssen skulle komma

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
 Mina nya kollegor. Jag stormtrivs :)

19. Hur stor är din säng?
160 cm bred

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar 

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Med
22. Hur många kuddar har du i sängen?
1

23. Hur många landskap har du bott i? 
Ett här i Sverige

24. Vilka städer har du bott i?
Stockholm

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor

26. Är du social?
Ja

27. Vilken är din favoritglass?
Magnum mandel

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Norsk karamellpudding

29. Tycker du om kinamat? 
Ja men har inte ätit det på flera år

30. Tycker du om kaffe?
Japp!

31. Vad dricker du till frukost?
Vatten, mjölk och kaffe

32. Sover du på någon särskild sida?
Rygg eller högersidan

33. Kan du spela poker?
nej

34. Tycker du om att mysa/kela?  
Ja, när det humöret infinner sig så absolut! 

35. Är du en beroendemänniska?
När det gäller vissa saker... ja.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja ett barn jag hade på mitt förra jobb

37. Vill du ha barn?
Har 4 och det räcker ;)

38. Kan du några andra språk än svenska?
Norska, danska, engelska och örlite tyska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja, med Nina när hon var 2 veckor.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Barnkläder - gillar danska, pysselmaterial, skor, väskor och kläder.

42. Äger du dyrbara smycken?
Det dyraste jag har är vigselringen.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Vänner, Sex and The City

44. Kan du rulla med tungan?
Ja

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Oj ingen aning

46. Sover du med gosedjur?
 Räknas barnen ;)

47. Vad har du för ringsignal?
Zlatan låten.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja några. Dopklänningen, en rutig smockklänning, min första folkdräkt

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Min regnjacka i hallen

50. Flirtar du mycket?
nej

51. Kan du byta olja på bilen?
Nej

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? 
Nej

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Kakkerlakkene av Jo Nesby

54. Läser du någon dagstidning?
Ja på nätet. Aftonbladet och Aftenposten

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Mama

56. Dansar du i bilen?
Eh.. nej...?

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Imorse på jobbet när jag åt frukost med barnen lyssnade vi på Lugna Favoriter.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Påminnelse om utflykt på tisdagar.

59. När var du i kyrkan senast?
Tror det var iduns dop.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Matte- och engelskalärarna

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Oj det vet jag inte. Vi campade mycket när jag var barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0