Vilken härlig vårdag!

Solen värmde gott idag trots kall vind.

Elliot, Idun och jag var på mitt jobb och hälsade på. Med oss hade vi Elliots Waldorfbebis som gått sönder i benet. Fröken Gabriella fick leka doktor och laga den.
 
Elliot spelade boll, körde buss och klättrade i stubben. Han hittade sig en kompis i sandlådan och allt det här bådar gott inför höstens dagisstart :-)

Idun körde på en liten bil och satt mest och tittade på _alla_ barnen som var där. Peters Vendela kom bort till oss och gungade Idun. Då skrattade hon förtjust och sken som en sol *S*

Själv fick jag både gunga barn, torka snor och leta efter saker. Känns skönt att jobbtakterna sitter i, trots nästan 3 års ledighet :-)

När vi kom hem åt barnen blodpudding och sen sov dom gott båda 2 i 2,5 timme :-)

På eftermiddagen cyklade Elliot till en lekpark och jag insåg att vi måste köpa en pinne till cykeln. Det var inte lätt att putta på honom och köra Idun samtidigt.
Idun överraskade stort genom att klättra upp i en hög rutschkana. Klättra kan hon men inte gå!

Nu är det snart dax för småbarnen att hoppa i säng och då ska jag pyssla lite. Fick mina nya  Penny Black stämplar på posten och är såå sugen på att prova dom *S*

Tyvärr verkar det som att nya vagnen har fastat på vägen till Sverige. Jag börjar ruttna på att ínte ha en fungerade vagn med 2 sittplatser :(
Till råga på det är jag så ledsen över att inte ha en kamera! Har mycket kläder som jag vill lägga ut och många "kodak-moment" som gått förlorad  *snyft*

Måste ta en Trisslott i morgon *S*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0